blockquote> رسائل حب وعتاب وغرام وبهدلة على الاخر ~ d jd f -HGUHF

Thursday 31 January 2013

رسائل حب وعتاب وغرام وبهدلة على الاخر

اليك عزيزتى حواء رسائل حب وعتاب وغرام من الاخر مش بالكلام لا بالفعل عشان تحركى المارد اللى جوا جوزك او تطلعى تاريخة ايهم اقرب لك هحكلكم على مجموعة من الطرائف بين الازواج يعنى رسائل حب بالفعل خلاص الكلام ماعدش فيه منه فايدة اسمع ياسيدى بتقولك اللى انا عملته بقى مش مقلب ده انتقام
فى يوم كنا متخانقين وهو اتعصب عليا وسابنى ونزل كنت هطق
دخلت الحمام وشغلت السخان على المية السخنة بدرجة تسعين وسبتها على السخن شوية وقفلتها جه بقى هو من برة يغسل ايده ووشه اول ما فتخ
صوته جاب اخر الدنيا
وايده ولعت
بس احسن عشان كان غايظنى اوى
شوفتوا البنات طيبين ازاى
-انا بقي عروسه جديده
ومن ساعه ماتجوزت وانا قرفته كل شويه اخضه
مره وهو طالع من الحمام
مره وهو داخل الشقه بكون سامعه الاسانسير
مره استخبى فى المطبخ وهو داخل
وهو يا حبيبى بيتخض وانا دايما بغير الاماكن علشان مايحفظش
وكمان مره انفض يجى من بره يكون فاكرنى مسيتخبياله يلاقينى مش مركزه خالص واعده ع اللاب
يدخل الحمم يلاقينى مستنياه
بس هو مره خضنى وانا طالعه من الحمام علشان يردهالى
لا ملوش حق يابت