blockquote> بدون عنوان مش عارف اقول اية زهقت ~ d jd f -HGUHF

Tuesday 22 January 2013

بدون عنوان مش عارف اقول اية زهقت

بدأت يومى منتشى بوصل كهربا بملاليم قولت كويس البلد بقت تحس بالناس بعدين قابلت مجموعة من صحابى اللى استشيخ واللى بقة اخوانجى وحدث بلاحرج اللهم ارزق الجميع من واسع فضلك ايه دة ماشاء الله  هى السياسة حلوة كدة وياسلام لما تبقة على الموضة والقميص المينىى ياسلام عليك يامولانا بعدين ركبت مع سواق ميكروباص اللى ركب هو واللى جنبى على ودان بعض هاتك ياسياسة وكلام فى مرسى والاخوان وانا قرفان مش عايز اسمع حاسس انى فرخة دايخة وسطهم لغاية لما الاخوانجى قالة يعنى دلوقتى لو توزع عليك خمس فدادين فى سينا تاخدهم قبل الراجل مايكمل اه كنت انا بغنهالة وهبيت فيه زى البابور الخربان امال ايه ما انا طالع طاريخى ورايح اظبط مودم الانترنت اللى مابيطلعش الا تاريخى ولا عارف اشتغل ولاحاجة يعنى دولة لابتوفرلك شغلانة ولا بتوفرلك مناخ تشتغل فيه وان اشتغلت ترجعك كما كنت وجنبى اخوانى من الموظفون فى الارض اول كل شهر بيقبض الاتاوة وبيتكلم عن غناوة طبعا وهو يروح ليه عايز منها ايه ماهو متروق علية وعايش اللحظة فما صدقت طلعت فية لغاية لمانزل
السواق بعدها قالى انا بس عايز وظيفة مضمونة انا يوم اه ويوم لا وانا عندى بيت صبرتة وانا عايز اللى يصبرنى
المهم رحت لشركة المحمول مالقوليش حل رجعت مش عارف اشتغل وادينى قاعد مستنى النهضة