blockquote> اجمل و اشهر و اصعب و اقوى و احلى و اروع جمل الفراق ~ d jd f -HGUHF

Monday 8 April 2013

اجمل و اشهر و اصعب و اقوى و احلى و اروع جمل الفراق

الى كل شاب عايز يفك من عروستة تفضلوا اجمل و اشهر و اصعب و اقوى و احلى و اروع جمل الفراق تقولها جملة من دول ولو طلعت لزقة قولها اكتر من واحدة ولو تبتت فيك اكتر قولهالها كلهم ولو اكتر بقة اتجوزها وخلاص يعنى هتعمل ايه (خايف أظلمك معايا) ودى أشهر جملة على الاطلاق .. قولها انك مش شايل مسئولية نفسك .. فما بالك لما تشيلها هى كمان فوق كتفك والطريق قدامك طويل اوى والمحور واقف وأكتوبر مكبوس (انتى تستاهلى حد أحسن مليون مرة) الجملة دى نار بقى .. وطبعا بتسمعها كتير أوى فى الفركشة بس دايما ال بيقولها بيبقى قاصد العكس تماما!

(العيب فيا انا مش فيكى )

قولها انك كنت فاكر ان الاختلافات بينكوا هتخلق تنوع..
بس للاسف ماكنتش تعرف انها جوهرية وهتهدم حياتكو..
انت بتحب البامية بليمون .. وهى بتحبها من غير ليمون

(أنا بفكر فى سعادتك)

قولها لانى مش هاقدر أسعدك .. وأعيشك فى مستواكى..
أنتو بتطبخوا بميه معدنية.. وأنا بيجيبوهالى فى عيد ميلادى!

(أنا مسافر أستراليا)

قولها ان جالك عقد عمل هناك هتروح تعبى "فينو" فى فرن افرنجى
لان الحياة هنا واقفة .. وحايلغوا "الفينو"!

(أنا بغير من الانسان ال هتتجوزيه)

قول لها انك بتحقد عليه من دلوقتى ..وبتتحسر على نفسك انك
مالكش فى الطيب نصيب . انما هو يعيش ويدوب.. ومبروك على الارض!

(أهلى حايجوزونى من البلد)

قولها أصل بابا اشترى جاموســــة وما عرفــش يســـدد
فالراجل صاحب الجاموسة حايجوزنى بنته.. ويدخل دى فى دى!

(اديت لنفسى فرصة بس ماعرفتش)

قلها صدقينى كنت طول الفترة دى بحاول أتاكد من مشاعرى ناحيتك.. اديت نفسى فرصة واتنين انى أحبك.. بس للاسف ال بينا طلع مش حب .. اللى بينا حاجة حلوة.. حاجة كده زى الرز بلــــبن!

اجمد نكت اجمل النكت احدث النكت قاعة المرايا