blockquote> فيس بوك عربي فودافون نصابة فودافون شركة حرامية ~ d jd f -HGUHF

Tuesday 16 April 2013

فيس بوك عربي فودافون نصابة فودافون شركة حرامية

قصة غاية فى الخطورة على فيس بوك عربي فودافون نصابة فودافون شركة حرامية نعم انها الحقيقة وبالادلة التى تكررت اكثر من مرة نعم فودافون نصابة كنت قد تحدثت فى وقت ماضى عن مثل تلك الافعال التى تنفذ باستخدام اسم الشركة لو انتوا فاكرين والنهاردة جايبلكم واقعة جديدة اسمع بقة لعلك تتعظ بنتى عملت فيا مقلب جامد جدا اولا اخدت موبايلى وسجلت رقمها باسم فودافون بعد مامسحت اسمها طبعا
استنت لما شحنت بعشرة جنيه وكنت مبسوطه جدا اصلى بحب موبايلى واحبه دايما فيه فلوس
فجاءه لقيت رساله من فودافون عزيزى العميل تم سحب عشره جنيه من رصيدك لصالح ضحايا السيول
انا شفت الرساله وطبعا كنت هتجنن وعماله اقول واعيد دى شركه نصابه انا هعمل وهعمل وهتصل بخدمة العملاء
لقيت بنتى عماله تضحك وجابت الاسامى ووريتنى رقمها مسجل باسم فودافون كل ده وانا مش مركزه ومش فاهمه فيييييييين  بقة لما فهمت ودى كانت نهاية اليوم بتاع بنتى