blockquote> نافذة مصر حكايات طريفة حقيقية بنات مصر ~ d jd f -HGUHF

Wednesday 17 April 2013

نافذة مصر حكايات طريفة حقيقية بنات مصر

مع نافذة مصر حكايات طريفة حقيقية ويا بنات مصر بجد البنات دول عسل خالص عقولهم فسافيسى على الاخر اسمع بتقولك ايه  كنت مره راجعه من الشغل انا وصحبتى وكانت هيه بتخاف جدا من انها تعدى طريق العربيات ف قولتلها متشليش هم انا هعديكى
وجينا نعدى فضلت انا مرركزه جدا مع العربيات
ومع اول فرصه
اخدتها من ايديها
وقعدنا نجرى علشان نعدى
ف لاحظت واحنا بنجرى انها خطوتها تقيله جدا بردو
قعدت اجرى وانا مسكاها من ايدها وكمان قعدت اقولها بطلى البرود بتاعك ده اجرى شويه احسن العربيات تموتنا
وبعدين عدينا بسلام
ف ببص جمبى لاقيتنى ماسكه واحده معرفهاش
وصحبتى لسه هناك وميته من الضحك عليه لانى مبصتش وانا باخدها واخدت واحده تانيه خالص من اللى واقفين ع المحطه
فقولتلها وانتى عادى كده اى حد ياخدك ويجرى تجرى معاه مفيش مشكله
قالتلى انا اصلا خايفه اعدى الطريق وعماله ااقول ياترى هعدى ازاى لاقيت ربنا بعتك ليا من السما عشان تعدينى