blockquote> ما هى اسباب الزواج قصة فتاة تأخرت فى الزواج أكثر من رائعة ~ d jd f -HGUHF

Tuesday 7 May 2013

ما هى اسباب الزواج قصة فتاة تأخرت فى الزواج أكثر من رائعة

عايز تعرف ما هى اسباب الزواج تعالا واستمع الى قصة فتاة تأخرت فى الزواج أكثر من رائعة شوف بقة بتقولك ايه وهى عايزة تتجوز ليه بتتكلم بصراحة يعنى مفيهاش حاجة واحدة وليها اسبابها بردة بتقول انا عايزة اتجوز عشان اكون مركز اهتمام الناس حتى لو لفترة قليلة عايزة يبقا اسمى “العروسة” ايوة,,وابقا العروسة راحت العروسة جت,,يلا نروح نبارك للعروسة,,يلا نجيب ده للعروسة,,ريحى نفسك ياعروسة,,ايوة ما انا العروسة.

انا عايزة اتجوز عشان أعد على الكوشة والناس تتهافت عشان تصورنى وكل الانظار تبقا عليا.

انا عايزة اتجوز عشان اعد بعد جوازى بتاع اسبوعين تلاتة مردش على الموبيل والناس وصحابى تسأل مبردش ليه؟؟ اه مهى عروسة واعد بتاع شهر مدخلش على الفيس بوك ومع اول ستيتس اكتبها 41 بنى ادم يعملى كومنت و50 لايك وياسلام مع اول صورة للهانى مون هلاقى 70 كومنت مع انى فى الاول محدش كان بيعبرنى .

انا عايزة اتجوز عشان صحابى اللى متجوزوش يعدوا مع نفسهم كده ويفكروا ياترى هيا بتعمل ايه دلوقت مع جوزها ياترى نايمين ياترى بيتفرجوا على التيليفزيون مع بعض ياترى بياكلوا ياترى ب…..؟

انا عايزة اتجوز عشان اغيظلى كام بنت وتتمنى تبقا زيي ولما صحابى يجو يباركولى يغيروا منى ومن جمال بيتى وشياكته ومن جمال الاطباق اللى قدمتلهم فيها , ويلاقونى لابسة حاجة كده مفتحة حاجة مش بناتى بالمرة.

م محتاجة نباهة انا اكيد حسيت وغيرت واتغاظت ونفسنت وفكرت فى كل الحاجات دى وعشتها مع كل واحده اتجوزت حواليا

بس انا مش شريرة ولا حقوده على فكرة

انا بس مستغربة ونفسى اعرف اجابة لكام سؤال بيدوروا جوايا:

هل الطبيعى انى اتأخر فى جوازى واشوف حواليا بنات كتير بتتجوز ومتأثرش؟ هل طبيعى انى مغيرش من اى بنت تتجوز وتعيش حاجات كتير انا نفسى اعيشها؟ هل طبيعى انى ابقا ملاك و مبسوطة وبتمنى الخير لكل الناس تحت تأثير الضغط ده كله؟

بس انا عايزه اتجوز



" طب ماصعبتش عليكو بعد الكلام ده كله ؟؟
دا انتى قطعتى قلبى ياشيخة