blockquote> ما هو الحب الحقيقي من نافذة مصر ~ d jd f -HGUHF

Saturday 4 May 2013

ما هو الحب الحقيقي من نافذة مصر

قصة تعرفك ما هو الحب الحقيقي من نافذة مصر اسمع بقة بتقولك ايه كنت انا وجوزى لسه فى مصر ماسافرناش ورحنا محل تصليح موبايلات ..المهم الفنى اخد الموبايل يشوف مشكلته وقعدت انا وجوزى نستنى وكان مدير المكان قاعد علي مكتبه بيتكلم فى التليفووون إذ فجأتآ صوته علي ...الهانم مهمله ياحماتى ....بنتك مش مريحانى....انا خلاص مش قادر ...دى ريحة الشقه بتشميها عن بعد ...لا لا ...ماتضغطيش عليا ....انا زهقت ...خليها عندك انا مش عاوزها .... انا سمعت الكلام ده وبقيت ابص لجوزى واضحك وعنيه طبعآ بتقولى ربنا يخليكى ليا يامراتى يامهنيانى يااللي مفيش منك يااللي شقتك مخلياها جنه ..المهم الراجل فضل يزعق وبعدين لقيته بيقولها ...طيب ياحماتى عشان تعرفى الست نضيفه ولا لأ بصي عالسخان اللي فى حمامها ..السخان عندنا مردوم تراب من فوق وتعالي شوفى بنفسك لو جه ضيف يقول علينا ايه ...
انا سمعت الجمله دى ولقيت جوزى سرح تخيلته بيفتكر منظر السخان ياترى نضيف ولا ...هااااااار اسود..
ده انا ماببصش فوق خالص .فاتتنى ازاى دى المهم اخدنا الموبايل وروحنا واحنا تحت البيت قلتله تصدق نسيت البامبرز بتاع البنت روح هات وانا هسبقك واطلع ..مشى هو ..رحت انا جريت بأسرع ماعندى ورميت البت على كنبه الانتريه ورحت جايبه كرسي السفره وقلت مابدهاش اتعلقت علي حوض الحمام وقعدت انضف فى السخان وومعرفش ايه اللي حصل لقيت الكرسي وقع وفضلت انا متشعلقه ومش عارفه انزل ...يافضيحتى ..الراجل جاى ..انط الحمام سيراميك وفى ميه عالارض هتكسر ..إهئ إهئ إهئ ...لقيت الباب اتفتح وجوزى جه قعد يدور عليا فى الشقه ودخل الحمام وفجأه ماسوره ضحك اتفتحت .... طيب ياراجل نزلنى ....ياراجل هقع ...بطل ضحك بقي ...
ويقولي يعنى لو السخان كان مش نضيف كنت هعمل معاكى كده ...انتى عبيطه
س الضحك فضل لمده شهر وكل العيله بقي عندها علم بالموضوع ..لما بقي عندى عقدة سخانات ...ده جزاتى انى بحاول ارضيك حتى لو هقع اتكسر بس برضه بحبك